MY PICTURE

MY PICTURE

Tuesday, April 13, 2010

Buahati yang tersayang

Dari kiri: Angah,kakak & nana...gambar masa kat karnival keluarga naza di shah alam....

ini lah buahatiku yang sentiasa memeriahkan suasana...
seronok diorang ni masa bawak g jenjalan di klcc...aku le yang penatnya nak mengusung ke hulu ke hilir..abahnya ada metting kat klcc..jd kitorang ikut sekali..

gambar ni aku snap masa kitorang g kat tasik perdana....ala...yang ni baru minggu lepas kitorang g sana...saje jalan2...hujung minggu je kitorang dapat jalan2 macam ni...hb aku bz..time2 ni je la dia bawak kitorang jenjalan makan angin...hehehe.....;)

rehat sebentar ya....
seronoknya mandi laut...ni gambar masa kitorang masih lagi di dungun terengganu....pantai ni dekat bebeno dengan umah family aku kat sana....anak2 aku bila pindah sini selalu tanya bila nak g pantai...syok tau duk kat pantai...boleh selalu mandi manda...kat cni?em......sonyi sopi...:(

No comments:

Post a Comment