MY PICTURE

MY PICTURE

Wednesday, April 14, 2010

tempahan kek

Pagi tadi ada cust call oder kek vochelle...katanya nak ambik malam ni...kebetulan aku free..aku ok kan aje..biasanya aku ambik tempahan 3-7hr tempoh..dah hr ni kbtulan xde keje sangat....
kalo x salah namanya rahimah dari shah alam...ptg tadi bila dah bereskan semua keje2 umah..aku pun mula membuat kek choc vochelle ni...kek ni paling banyak aku dapat tempahan setakat ini la...
nak kata sedap sangat 2...xde la..tp best la..hahaha...masuk bakul angkat sendiri la plak aku ni.......jangan marehhhhh

ni aku nak kongsikan pic kek 2..dr choc yg masih belom siap hingga la ke kek yang dah siap...toppingnya aku pakai choc vochelle...dalam kek pun aku pakai choc vochelle tau.....

                                    













   choc vochelle yang belum siap d/boiling
                                   













choc topping yang dah siap untuk digunakan



















kek yang dah siap masak tp belom lagi di hias

 














kek yang dah siap diletakkan topping dan dihias simple....

ha..pasni kalo ada yang nak mencoba 2...jangan la segan2 coling...aku buat special gtu.....:)

(masa aku tengah hadap blog ni...si rahimah 2 pun datang ambik kek dia..sempat la juga aku bg dia try kek 2 and choc yang aku buat..dia beli sekali dengan tepung kek yang aku packing sendiri dan jual...)

contoh tepung yang aku jual..(aku dah pack dlm bekas da..)

No comments:

Post a Comment